Klatter du penge væk på forkert kommunikation og markedsføring?

Er du sommetider i tvivl om, hvilken kommunikation og markedsføring du skal bruge tid og penge på?

Det er du ikke alene om!

Mange ejerledere finder det rigtig svært at sortere i sociale medier, nyhedsbreve, annoncer, brochurer osv. Der er vanvittig mange kanaler at vælge mellem – og det er vigtigt at vælge de rigtige.

Men du kan ikke vælge rigtigt, hvis du mangler en klar retning.

En strategi er ligesom en opskrift, hvor du præcis ved, hvilke ingredienser, du skal bruge – hver gang. Når du træffer grundlæggende beslutninger om målgrupper, budskaber og kanaler, bliver det meget lettere at prioritere virksomhedens tid og ressourcer.

Dette nyhedsbrev giver inspiration om, hvordan du laver en effektiv strategi for kommunikation og markedsføring.

Som modtager af mine nyhedsbreve får du inspiration og ny viden, som du kan bruge til at forbedre din virksomheds kommunikation og markedsføring.

Læs fx om hvordan du

  • undgår fejlinvesteringer.
  • øger salget.
  • tiltrækker nye medarbejdere.
  • arbejder med Emotionelle Kundetyper.
  • får en klar plan for kommunikation og markedsføring – én gang for alle.

Hvis du er ejerleder, er dette nyhedsbrev noget for dig. Du får viden om, hvordan du laver en effektiv strategi og plan for kommunikation og markedsføring samt tilbud på kurser og foredrag. Du kan nemt afmelde dig med et enkelt klik.