Klatter du penge væk på forkert kommunikation og markedsføring?

Er du sommetider i tvivl om, hvilken kommunikation og markedsføring du skal bruge tid og penge på?

Det er du ikke alene om!

Mange ejerledere finder det rigtig svært at sortere i sociale medier, nyhedsbreve, annoncer, brochurer osv. Der er vanvittig mange kanaler at vælge mellem – og det er vigtigt at vælge de rigtige.

Men du kan ikke vælge rigtigt, hvis du mangler en klar retning.

Snart lancerer jeg en e-bog om, hvordan du laver en effektiv strategi for kommunikation og markedsføring. Bogen er super kort og handler kun om én ting: Hvordan du ved hjælp af en enkel model bliver i stand til at vurdere, hvilke valg du fremover skal træffe.

Du lærer at arbejde systematisk med tre elementer:

  • Din virksomheds image-ønske
  • Din virksomheds (og din egen!) identitet
  • Din virksomheds omdømme.

Skriv dig op her til mit nyhedsbrev, hvis du vil have e-bogen, så snart den er klar.

Som modtager af nyhedsbrevet får du også inspiration og ny viden, som du kan bruge til at forbedre din virksomheds kommunikation og markedsføring.

Læs fx om hvordan du

  • undgår fejlinvesteringer.
  • øger salget.
  • tiltrækker nye medarbejdere.
  • får en klar plan for kommunikation og markedsføring – én gang for alle.

Hvis du er ejerleder, er dette nyhedsbrev noget for dig. Du får viden om, hvordan du laver en effektiv strategi og plan for kommunikation og markedsføring samt tilbud på kurser og foredrag. Du kan nemt afmelde dig med et enkelt klik.