Alle strategi- og rådgivningsforløb hos c:ommunicate bygger på anerkendte teorier, kombineret med Birgitte Iversens mere end 20 års arbejde med små og mellemstore virksomheder.

Forløbene tager altid udgangspunkt i at understøtte den enkelte ejerleder i at skabe sammenhæng mellem virksomhedens image-ønske, identitet og omdømme, da dette er grundlaget for at skabe effektfuld og professionel kommunikation og markedsføring.

Metode - trekant2

IMAGE-ØNSKE
Analysefase. Der arbejdes bl.a. med Business Model Canvas.
Jeg har gennemført et toårigt forløb om metoden hos undervisere fra Aarhus Universitet og Arkitektskolen Aarhus samt deltaget i flere workshops hos Alexander Osterwalder, som er en af de to forfattere bag forretningsmodellen.
Bemærk: Der arbejdes ikke direkte med forretningsudvikling. Business Model Canvas bruges alene til arbejdet med kommunikation og markedsføring.

 

IDENTITET
Der arbejdes med værdier og kommunikationsstrategiske valg med udgangspunkt i teorier og metoder fra en række anerkendte danske og internationale kommunikationsforskere og -praktikere.

 

OMDØMME
Målgrupper. Valg af kanaler og opbygning af aktivitetsplan. Der arbejdes bl.a. med Emotionelle Kundetyper® som jeg er certificeret partner i.

 

Metode – Sådan arbejder c:ommunicate