Alle strategi – og rådgivningsforløb hos c:ommunicate bygger på anerkendte teorier, kombineret med mine mere end 20 års arbejde med små og mellemstore virksomheder.

Forløbene tager altid udgangspunkt i at understøtte den enkelte ejerleder i at skabe sammenhæng mellem virksomhedens image-ønske, identitet og omdømme, da dette er grundlaget for at skabe effektfuld og professionel kommunikation og markedsføring.

Metode - trekant2

IMAGE-ØNSKE
Analysefase. Her trækker jeg på min teoretiske viden som MA i Retorik og Kommunikation.
Der arbejdes bl.a. med Business Model Canvas.
Jeg har gennemført et toårigt forløb om metoden hos undervisere fra Aarhus Universitet og Arkitektskolen Aarhus samt deltaget i flere workshops hos Alexander Osterwalder, som er en af de to forfattere bag forretningsmodellen.
Bemærk: Der arbejdes ikke direkte med forretningsudvikling. Business Model Canvas bruges alene til arbejdet med en strategi for kommunikation og markedsføring.

IDENTITET
Her arbejder vi med værdier og kommunikationsstrategiske valg med udgangspunkt i teorier og metoder fra en række anerkendte danske og internationale kommunikationsforskere og -praktikere. Jeg trækker desuden på min erfaring med mange andre ejerledede virksomheder og udfordrer jer i forhold til de valg, I har taget. Hvis du har ansatte, er det meget givtigt at inddrage nøglemedarbejdere i arbejdet med virksomhedens identitet.

OMDØMME
Målgrupper. Valg af kanaler og opbygning af aktivitetsplan. Der arbejdes bl.a. med Emotionelle Kundetyper® som jeg er certificeret partner i.

Metode – Sådan arbejder c:ommunicate