kommunikationsraadgivning

Kommunikationsplan

Kommunikationsplan

Hvorfor er din virksomhed ikke synlig?

Mit gæt er, at du har for travlt. Resultatet er, at I markedsføringsmæssigt skyder i alle retninger og bliver utydelige for omgivelserne.

Mange års samarbejde med små og mellemstore virksomheder har lært mig en effektiv metode, hvor vi sammen designer en resultatorienteret kommunikationsplan:

Indledende møde: Hvad er virksomhedens udfordringer?
Workshop (ca. 4 timer) gerne med 2-6 nøglemedarbejdere.
Jeg skriver oplæg til en kommunikationsstrategi og –plan.
Præsentation af oplæg til strategi og plan. Diskussion og evt. efterfølgende tilrettelser.

Herefter har du en konkret, nedskreven plan, som du/I kan arbejde videre med alene eller i samarbejde med underleverandører, som jeg gerne hjælper med at finde.

Forløbet strækker sig typisk over en periode på 4-6 uger.

Hvis du vil arbejde med både kommunikation og design, anbefaler jeg forløbet ‘Fra tvivl til retning’, som udbydes sammen med min mangeårige samarbejdspartner, Lone Storgaard. Læs mere her

Hvorfor er det en god idé?
  • En kommunikationsplan øger jeres virksomheds salg, fordi I bliver mere synlige for jeres målgrupper.
  • Klare budskaber sikrer, at der altid er en rød tråd i virksomhedens signaler til omverdenen.
  • I får overblik, så I lettere kan prioritere jeres kommunikationsindsats.

Hvad får I ud af det?

  • Ro i maven – I ved præcist hvad, hvor og hvordan I skal kommunikere.
  • I får maksimalt udbytte af jeres investering i kommunikation.

Læs her om workshops for belysningsvirksomheden Darø A/S og Tegnestuen E+N Arkitektur 

Vil du vide mere?
Så kontakt Birgitte Iversen på birgitte@commu.dk
eller tlf. 23 11 50 20

 

OBS
Hvis du er solo-selvstændig eller har en mikro-virksomhed, tilbyder jeg strategiforløbet Café c:, hvor du sammen med andre små virksomheder kan udvikle din egen unikke kommunikationsplan. Læs mere her