pressearbejde

Foredrag

Foredrag for erhvervsnetværk og uddannelsesinstitutioner

Hvis du vil sælge en vare, skal du forstå de mennesker, du sælger til. Men for at forstå andre, skal du også forstå dig selv.
Det skal vi tale om til disse to foredrag…

.

Foredrag for erhvervsnetværk:

Kend din kunde – og dig selv

Mange ejerledere kan ikke lide at markedsføre deres produkter – Men hvordan får man så nye kunder?

Med afsæt i teorien om Emotionelle Kundetyper® ser vi nærmere på, hvorfor virksomheder i dag er nødt til at arbejde strategisk med synlighed – og hvilken betydning ejerlederens personlighed har for virksomhedens kommunikation og markedsføring:

  • Kommunikation i en ny tid = Hvorfor bruge tid og penge på kommunikation og markedsføring?
  • Hvem er din kunde? Få viden om Emotionelle Kundetyper® .
  • Ejerlederens personlighed. Undgå at spænde ben for din virksomheds synlighed.

.

.

Foredrag for uddannelsesinstitutioner:

Min målgruppe og mig

Emotionelle Kundetyper® er en meget enkel metode til at forstå sin målgruppe – og sig selv.

De studerende får indsigt i Emotionelle Kundetyper®  og bliver i stand til at skelne mellem egne præferencer og virksomheders forretningsmæssige mål.

Metoden kan bruges til alle typer virksomheder, men foredraget tilbyder en særlig indsigt til studerende, som senere ansættes i små og mellemstore virksomheder, eller starter egen virksomhed. Jeg tager udgangspunkt i mine mange års erfaring med ejerledede virksomheder, hvor der – på godt og ondt – er særlige forhold på spil, når der træffes beslutninger omkring kommunikation og markedsføring.

Pris – begge foredrag
Et foredrag for max 50 tilhørere koster 12.500,- kr. + moms og dækning af transportudgifter.
Kontakt mig for pris ved mere end 50 tilhørere.
Varighed: Cirka 1½ time.

De to foredrag bygger på mine mere end 20 års erfaring med kommunikation og markedsføring i ejerledede virksomheder.
Desuden bruger jeg min viden som certificeret partner i Emotionelle Kundetyper® ,der er en videnskabelig metode, som opdeler kunder i fire segmenter:

Send mig en e-mail på birgitte@commu.dk eller ring på tlf. 23 11 50 20, hvis du overvejer at arrangere et foredrag om kommunikation og målgrupper.