Udfordring

Som led i en målrettet vækstplan ønskede Dansk Løn Service at arbejde professionelt med kommunikation, men var i tvivl om, hvordan det skulle gribes an.

 

Løsning
  • På en workshop drøftede vi virksomhedens udfordringer og mål
  • Herefter lavede vi sammen med ejeren en kommunikationsstrategi, som fastsatte budskaberne og kommunikationen til målgrupperne.
  • Samtidig blev der lavet en konkret aktivitetsplan for det kommende år.

 

Resultat
  • Vi lavede en ny hjemmeside, som visuelt og tekstmæssigt understøtter virksomhedens budskaber.
  • Nye brochurer beskriver nu virksomhedens produkter til brug for det løbende salgsarbejde.
  • En presseindsats førte til et portræt af ejeren i Jyllands-Posten, samt artikler om virksomheden og dens ydelser i HR-fagblade og lokalmedier.

 

“c:ommunicate hjalp os med at lægge en klar strategi, hvilket medførte, at vi kunne lave en målrettet indsats, og derved spare tid og penge i stedet for at famle os frem”

Rie Elstrøm, direktør, Dansk Løn Service

www.dkls.dk